Ledig stilling

Elverum kommune

Avdelingsleder legetjenesten

Offentlig forvaltning

Vil du være med å utvikle og lede legetjenesten i Elverum kommune?

Vi søker en tydelig og engasjert leder med erfaring innen personalledelse til en nyopprettet stilling som avdelingsleder for legetjenesten. Dette er en spennende mulighet for deg som ønsker å være med å forme fremtidens helsetjenester i en kommune i vekst.

Som avdelingsleder for legetjenesten får du personalansvar for legene ved Elverum interkommunale legevakt, og vil være en sentral kontaktperson for kommunens fastleger og LIS-leger. Du blir en del av enhetens lederteam og vil ha et tett samarbeid med de andre lederne i enheten. Sammen skal vi videreutvikle gode helsetjenester til innbyggerne i Elverum.

Kvalifikasjoner:

Kvalifikasjonskrav

  • Relevant helse- og sosialfaglig eller samfunnsfaglig utdanning, minimum bachelor
  • Minimum 3 års relevant ledererfaring
  • Kompetanse innenfor økonomi- og personalforvaltning og IKT
  • Erfaring fra prosessledelse, hvor du kan vise resultater

 

Ønskede kvalifikasjoner

  • Relevant lederutdanning
  • Erfaring fra arbeid i helse - og omsorgstjenesten
  • Innsikt i relevant regelverk, retningslinjer og veiledere for lege-, helse- og omsorgstjenester

Personlige egenskaper:

Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt, og vi ser særlig etter følgende egenskaper:

  • Arbeider strategisk og er samtidig tett på den daglige virksomheten
  • Er beslutningsdyktig og har god gjennomføringsevne
  • Er en inspirator med utpreget samarbeidsevne, også på tvers av fagområdene
  • Har gode relasjonelle ferdigheter. Evne til å arbeide selvstendig og har god arbeidskapasitet
  • Fremtidsrettet og utviklingsorientert
  • Fleksibel og resultatorientert
  • Tydelig og strukturert

Vi tilbyr:

  • Spennende nyopprettet stilling med mulighet for påvirkning og utvikling av tjenesten
  • Lønn etter avtale
  • Flexitid
  • Gode arbeidsvilkår, pensjons- og forsikringsordninger

Annet:

  • Elektronisk søknad og CV registreres via Webcruiter
  • Attester og vitnemål lastes opp og legges ved søknaden
  • Søkere gjøres oppmerksom på at ihht offentlighetslova §25 kan opplysninger om dem bli offentliggjort, selv om søkeren har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten
  • Vi ønsker at arbeidsstyrken i størst mulig grad gjenspeiler mangfoldet i befolkningen
  • Politiattest som ikke er eldre enn tre måneder må fremvises ved tiltredelse
  • Personlighetsprofil vil bli gjennomført for aktuelle kandidater etter 1. gangs intervju