Ledig stilling

Helse Sør-øst RHF

Helsesekretær/Sekretær 100% fast

Offentlig forvaltning

 

 

Det er ledig stilling som helsesekretær/sekretær 100 % fast ved BUP Tynset.

Sekretæren har en sentral plass i vår virksomhet, er vårt ansikt utad og er en viktig del av hele teamet. BUP Tynset er en del av BUP Innlandet, som består av 5 poliklinikker samt ulike døgntilbud. BUP Tynset sitt opptaksområde er kommunene Stor-Elvdal, Rendalen, Alvdal, Tynset, Folldal, Tolga, Os og Engerdal. Innenfor opptaksområdet er det bosatt om lag 3500 barn i alderen 0-18 år. Vi har trivelige lokaler, stabil bemanning og godt etablert samarbeid med våre samarbeidspartnere. Vi gir tilbud om spesialisert utredning og behandling av psykisk lidelse til barnebefolkningen i opptaksområdet. Det er 11 årsverk ved enheten. BUP Tynset er en tverrfaglig sammensatt poliklinikk som jobber tett sammen om behandlingstilbud til pasientene, deres familier og med samarbeidspartnere. Vi tar aktivt del i forskning og fagutvikling.
Tynset er regionsenter for de 8 fjellkommunene i Nord-Østerdalen. Området er et eldorado for den som er interessert i naturopplevelser, friluftsliv, sykkel, ski, jakt og fiske. Vi er omkranset av kjente nasjonalparker og naturområder som Rondane og Dovre i vest, Forollhogna i nord og Femundsmarka i øst. Nord-Østerdal er dessuten ett av de få områdene i Sør-Norge som kan "garantere" skiføre om vinteren. Tynset og nabokommunene har god barnehagedekning og et godt utbygd skole-, service-, aktivitets- og kulturtilbud for alle aldersgrupper. Tynset har gode kommunikasjonsmuligheter med tog, buss og bil. På Røros er det dessuten flyplass med daglige avganger til og fra Oslo. 
Det er ønskelig med 2 referanser inkludert siste arbeidsgiver. Kopi av relevant utdanning og tjenesteattester må legges ved søknaden i Webcruiter. Den som tilbys stillingen må kunne fremlegge politiattest iht. Helsepersonellovens § 20a. Tiltredelse etter avtale.

Velkommen til Innlandet!


 


Kvalifikasjoner:

  • Ønskelig med helsesekretærutdanning eller tilsvarende
  • Relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse 
  • God IKT-kompetanse 
  • Ønskelig med kjennskap til datasystemene DIPS, Checkware, Public 360 og GAT. Eventuelt erfaring fra arbeid med andre elektroniske systemer i offentlig virksomhet
  • Må kunne arbeide selvstendig, strukturert og i team
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne

Personlige egenskaper:

  • Stor arbeidskapasitet
  • Evne til å jobbe selvstendig og i team
  • Nøyaktig og strukturert
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Løsningsorientert
  • Være serviceinnstilt, fleksibel og positiv
  • Bidragsyter til et godt arbeidsmiljø
  • Evne til å engasjere og motivere ansatte
  • Personlig egnethet vil bli tillagt avgjørende vekt

Vi tilbyr:

  • Et godt, inspirerende og hyggelig arbeidsmiljø i lyse og fine lokaler
  • Erfarne og dyktige kollegaer i et miljø preget av engasjement og høy faglighet
  • Lønn etter overenskomst med kontorkoordinatortillegg 
  • Meget gode pensjonsordninger i Kommunal Landspensjonskasse (KLP)
  • En arbeidsplass som er inkluderende arbeidsliv (IA)-bedrift
  • Vi tilbyr og anbefaler videreutdanning for kontoransatte i RBUP
Etter søknadsfristens utløp vil offentlig søkerliste bli utarbeidet. Hvis søker har krysset av for ønske om ikke å fremkomme på offentlig søkerliste, vises det til offentleglova § 25, annet ledd. Helseforetaket vil gjøre en vurdering av om kriteriene for å bli unntatt fra søkerlista er oppfylt. Det gjøres oppmerksom på at en søknad kan bli gjort offentlig selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlista. Søkeren vil i tilfelle bli varslet om dette.

Kopi av relevant utdanning og attester skal legges ved i søknaden.