• Bedrift
    Meråker kommune
  • Søknadsfrist
    20.06.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    7530, MERÅKER
    MERÅKER
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6247128
  • Se her for andre jobber fra Meråker kommune
Ledig stilling

Meråker kommune

Helsesekretær/Sykepleier

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Meråker legekontor lyser ut et 100 % svangerskapsvikariat som helsesekretær eller sykepleier. Vi ønsker snarest mulig tiltredelse og vikariatet har en varighet ut desember 2025, men med eventuelt mulighet for forlengelse. 

Meråker legekontor har lokaler i Meråker sentrum. De fleste institusjoner/helsetjenester i kommunen er lokalisert i nær tilknytning til legekontoret. Kontoret har 3 fastlegehjemler og kommunalt ansatt helsepersonell. Kontoret er tilknyttet Norsk helsenett og bruker Winmed 3 journalsystem.

I Meråker kommune tenker vi fremtidsrettet, og jobber kontinuerlig med gode løsninger for å imøtekomme krav og forventninger til morgendagens omsorg. 

 

Arbeidsoppgaver

  • Resepsjonsarbeid med betjening av telefon og luke, gi medisinske råd.
  • Pasientmottak og registrering i journalsystem.
  • Laboratoriearbeid med blodprøvetaking og analysering av ulike prøver.
  • Medansvar for dokumentasjon og medikamenthåndtering.
  • Bidra til at interne og eksterne lover, regler og prosedyrer følges.
  • Assistere legene.
  • Yte service til pasienter, pårørende og andre samarbeidspartnere.

 

Kvalifikasjoner

  • Autorisert helsesekretær eller sykepleier
  • Gode IKT ferdigheter.
  • Erfaring fra legekontor samt betjening av legevakttelefon vil være en fordel.

 

 

Personlige egenskaper

  • Gode kommunikasjonsferdigheter og god muntlig og skriftlig fremstillingsevne.
  • Evnen til å skape gode samarbeidsrelasjoner med pasienter og øvrige ansatte.
  • Ansvarsbevisst, løsningsorientert og evne til å arbeide selvstendig og i team.
  • Fleksibel i forhold til oppgaver.
  • Må kunne håndtere uforutsette hendelser og en arbeidsdag i høyt tempo.
  • Trives i et aktivt arbeidsmiljø med fokus på kvalitetsforbedring.
  • Bidra til godt arbeidsmiljø.
  • En trygg og stabil medarbeider.
  • Førerkort klasse B
  • Du må påregne å bruke egen mbil for påloggoing og autentisering i kommunens og legekontorets datasystem.

Personlig egnethet vektlegges.

 

Vi tilbyr

  • Lønn etter utdanning og erfaring. Er du nyutdannet sykepleier vil du automatisk få lønn som ved 10 års ansiennitet.
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger.
  • Faglige utfordringer og utviklingsmuligheter. 
  • Godt arbeidsmiljø med trivelige kollegaer. 
  • Kommunen kan være behjelpelig med å skaffe bolig.

Søkere som vil benytte seg av fortrinnsretten må anmerke dette i søknaden. Attester og vitnemål fremlegges ved samtale/intervju.

I samsvar med offentlighetsloven § 25 gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkerne kan offentliggjøres selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søkerne vil i tilfelle bli forhåndsvarslet om dette.

Den som tilsettes må legge frem godkjent politiattest.

 

 

 

  • Bedrift
    Meråker kommune
  • Søknadsfrist
    20.06.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    7530, MERÅKER
    MERÅKER
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6247128
  • Se her for andre jobber fra Meråker kommune