Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
26.11.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1900, FETSUND
LILLESTRØM
Antall stillinger
1karriere-kode
5956278Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
Lillestrøm Kommune
Seksjonsleder
Offentlig forvaltning
Lillestrøm kommune er i stadig utvikling. I kommunalområdet Bo- og miljøtjenester (BooM) vektlegger vi betydningen av tverrfaglig samarbeid og sømløse tjenester. Her gis det tjenester til over 500 av kommunens innbyggere, fra 27 seksjoner som i dag driftes av 23 seksjonsledere.
Vi søker nå ny seksjonsleder til å etablere og lede en ny heldøgnsbemannet bolig. Som leder hos oss er det viktig at du har ett brennende engasjement for mennesker som trenger det lille ekstra i hverdagen sin, og at du setter pris på hektiske dager i et dynamisk miljø. Med verdiene tillit, inkludering og nyskaping har vi høye ambisjoner om å være best på vårt fagfelt i Norge.
BooM tjenester til personer både over og under 18 år med ulike funksjonsnedsettelser. Tjenestene utføres etter individuelle vedtak, med omfang fra noen timer i uka til mer omfattende ordninger. Vedtakene ivaretas gjennom opphold på institusjon, i tillegg til avlastning i hjemmet, privat avlastning og kjøpte tjenester. Ved å jobbe hos oss vil du få mange kollegaer, som også er brennende engasjerte for å levere høykvalitets helsetjenester med profesjonalitet og integritet til våre innbyggere.
Vårt arbeid er forankret i CRPD og nasjonale veiledere som er relevante for vårt arbeid. Besøk oss gjerne på Instagram: https://www.instagram.com/hverdagsglimt_boom/ eller søk oss opp på: hverdagsglimt_boom
Vi ser etter deg som ønsker å være en del av en nyskapende organisasjon og som syntes endringer er morsomt. Du er god på å bygge relasjoner, og har fokus på at din utvikling skjer gjennom å gjøre andre gode. Så, hvis du kjenner at du er klar for nye utfordringer og ønsker å gjøre en forskjell i tjenesten for mennesker med funksjonsnedsettelse, er dette kanskje muligheten du har ventet på. Vi ser frem til å motta din søknad!
Kvalifikasjoner:
- 3-årig utdanning innen helse-, psykologiske-, sosialfaglige-, eller pedagogiske fag
- Videreutdanning i ledelse kan være en fordel
- Relevant ledererfaring, lang ledererfaring kan kompensere for utdanningskravet
- Kunnskap til lovverk og retningslinjer for denne type drift
- Erfaring med personal, fag og økonomi oppfølging, herunder budsjett og regnskap
- Erfaring fra endrings- og omstillingsprosesser, og erfaring fra arbeid med generell arbeidsmiljøutvikling
- Erfaring og kompetanse fra turnusplanlegging
- Kjennskap til 3-partssamarbeid
- God digital kompetanse og beherskelse av IKT verktøy
- Erfaring fra arbeid hos mennesker med nedsatt kognitiv funksjonsevne, i ulike aldersgrupper
- God skriftlig og muntlig framstillingsevne
HPR-nr. må oppgis for autorisert helsepersonell og fordi ledere en gang i blant jobber litt i miljøet, ønsker vi at du fremlegger gyldig politiattest, jf. helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 første ledd.
Personlige egenskaper:
- Du er en selvstendig leder som er god til å involvere, motivere, delegere og til dine ansatte
- Du ser nødvendigheten av endringsprosesser og står trygt i de
- Du evner å arbeide både operasjonelt og strategisk mot krevende mål
- Du står trygt i interessekonflikter, samt bidrar til å avklare ulike forventninger til tjenestetilbud og utføring
- Du er en tillitsfull, trygg og glad person, har gode samarbeidsevner, er diplomatisk og god på å bygge relasjoner
- Du har god formidlingsevne og evner å gjøre komplekse problemstillinger forståelige
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi tilbyr:
- Et stort og godt fagmiljø, med fokus på kompetanse og kontinuerlig utvikling
- Trivelige, nysgjerrige, engasjerte og dyktige kollegaer med godt samhold og mye humor
- En interessant og utfordrende jobb med varierte arbeidsoppgaver
- Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring som gjelder på fritid
- Bedriftsidrettslag med gode tilbud til medlemmer
- Lønn blir fastsatt etter reglene i hovedtariffavtalen, utdanning og ansiennitet
Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke og ønsker medarbeidere med ulike livserfaringer og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning.
Offentlig søkerliste utarbeides etter søknadsfristens utløp i samsvar med offentleglova § 25. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Du vil bli varslet om reservasjonen ikke tas til følge.
Vitnemål og attester lastes opp i rekrutteringsportalen. Har du utdanning fra utlandet legger du ved godkjenning fra HK-dir; https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet
Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
26.11.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1900, FETSUND
LILLESTRØM
Antall stillinger
1karriere-kode
5956278Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune