• Företag
    Bærum kommune
  • Ansökningstiden
    28.09.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1338, SANDVIKA
    BÆRUM
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6377193
  • Se här för andra jobb från Bærum kommune
Ledigt jobb

Bærum kommune

Bli kontraktsforvalter i Bærum kommune Eiendom – Sett retning for fremtidens eiendommer!

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du klar for å spille en avgjørende rolle i utviklingen av Bærum kommunes eiendommer?

Vil du være med å forme hvordan en av Norges mest spennende virksomheter innen drift og utvikling av eiendommer drives? Bærum kommune Eiendom søker nå en ambisiøs og fremoverlent kontraktsforvalter til nyopprettet stilling i vårt innovative fellesskap!

 

Dette får du hos oss:

  • Lederskap og ansvar for kontraktsstyringen i en av landets største offentlige eiendomsporteføljer – hele ca 1 million kvadratmeter bygg!
  • Mulighet til å videreutvikle organiseringen og profesjonalisere oppfølgingen av Eiendom sine avtaler
  • En sentral rolle i en ny enhet, hvor du får sette retning og skape varige resultater for både drift og utvikling av Bærum kommunes eiendommer
  • Del av et fremoverlent og inkluderende fagmiljø preget av høy kompetanse
  • Tverrfaglig samarbeid, digital utvikling og effektiv ressursbruk står i fokus – her blir din kompetanse avgjørende!

Som kontraktsforvalter vil du:

  • Sikre at Bærum kommune Eiendom får maksimal verdi ut av sine rammeavtaler
  • Bygge og styrke relasjonene til leverandører
  • Lede arbeidet med videreutvikling av systemer og prosesser for kontraktsforvaltning
  • Være med å sette standarden for kvalitet, rapportering og oppfølging i et fremtidsrettet arbeidsmiljø

 

Du blir del av avdeling Fag og økonomi i den nyetablerte enheten Teknologi og Eiendomsdrift (TED), et dynamisk tjenestested der innovasjon og teknologisk utvikling står sentralt. Hos TED kombineres solid erfaring med faglig ekspertise for å sikre drift, vedlikehold og utvikling av kommunens bygg og eiendommer – både i dag og for fremtiden. Her brukes teknologi aktivt for å optimalisere drift, forbedre innemiljø og redusere ressursbruk, samtidig som vi tilrettelegger for morgendagens behov.

Avdelingen Fag og økonomi har ansvar for alt fra økonomi og kontraktsforvaltning til HMS/SHA, vedlikeholdsplanlegging og rapportering. Du får en nøkkelrolle i å koordinere aktiviteter knyttet til kontrakter og bidra til at vi når våre ambisiøse mål for omstilling og bærekraft.

Er du strukturert, engasjert og klar til å levere verdi gjennom profesjonell kontraktsforvaltning? Grip muligheten til å jobbe i en kommune som satser – her får du ikke bare utvikle deg selv, men også hele Bærum!

Søk nå og bli med på laget som bygger fremtidens eiendommer.

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning på masternivå, for eksempel juss, økonomi, innkjøp/logistikk, ingeniør, m.m. Relevant erfaring kan kompensere for deler av utdanningskravet
  • Relevant erfaring med kontraktsoppfølgning
  • Grunnleggende kompetanse om offentlige anskaffelser
  • God og relevant Excel-kompetanse
  • God kompetanse i norsk, skriftlig og muntlig

Personlige egenskaper:

  • Du er resultatorientert og løsningsdyktig
  • Du har evne til å arbeide selvstendig, analytisk og planmessig
  • Være god til å samhandle og kommunisere med andre – både kolleger og eksterne samarbeidspartnere og leverandører
  • Forstå virksomhetens strategier og prioriteringer, og bruker kunnskapen til å oppnå mål
  • Utvikle omfattende og realistiske planer med både korte og lange tidshorisonter
  • Du er lærevillig og har pågangsmot

Vi tilbyr:

  • Varierte og selvstendige arbeidsoppgaver, med dyktige kolleger ved behov
  • God opplæring og utviklingsmuligheter med bl.a. mulighet for kompetanseutviklingsstipend
  • Et godt arbeidsmiljø og samarbeid med kollegaer innen fagområdet
  • Flunkende nye lokaler med kantine, kaffebar og trimrom, sentralt i Sandvika
  • Fleksitid og mulighet for noe arbeid på fleksibelt arbeidssted (f.eks. hjemmekontor)
  • Offentlig tjenestepensjon

 

Bærum kommune ønsker å være en tillitsbasert organisasjon. Dette innebærer at våre ansatte skal fremheve og dra nytte av kollegaenes kompetanse, og motivasjon til å gjøre en god jobb og ta egne beslutninger. Gjennom utvikling, læring og jobbautonomi, skal vi finne løsninger tett på innbyggernes behov.
Som kontraktsforvalter vil du få mulighet for å utvikle deg selv på flere områder, inkl. innen eget fagområde.

 

  • Företag
    Bærum kommune
  • Ansökningstiden
    28.09.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1338, SANDVIKA
    BÆRUM
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6377193
  • Se här för andra jobb från Bærum kommune