Företag
Bærum kommuneAnsökningstiden
28.09.2025Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
1338, SANDVIKA
BÆRUM
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
6377193Se här för andra jobb från Bærum kommune
Bærum kommune
Bli kontraktsforvalter i Bærum kommune Eiendom – Sett retning for fremtidens eiendommer!
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Er du klar for å spille en avgjørende rolle i utviklingen av Bærum kommunes eiendommer?
Vil du være med å forme hvordan en av Norges mest spennende virksomheter innen drift og utvikling av eiendommer drives? Bærum kommune Eiendom søker nå en ambisiøs og fremoverlent kontraktsforvalter til nyopprettet stilling i vårt innovative fellesskap!
Dette får du hos oss:
- Lederskap og ansvar for kontraktsstyringen i en av landets største offentlige eiendomsporteføljer – hele ca 1 million kvadratmeter bygg!
- Mulighet til å videreutvikle organiseringen og profesjonalisere oppfølgingen av Eiendom sine avtaler
- En sentral rolle i en ny enhet, hvor du får sette retning og skape varige resultater for både drift og utvikling av Bærum kommunes eiendommer
- Del av et fremoverlent og inkluderende fagmiljø preget av høy kompetanse
- Tverrfaglig samarbeid, digital utvikling og effektiv ressursbruk står i fokus – her blir din kompetanse avgjørende!
Som kontraktsforvalter vil du:
- Sikre at Bærum kommune Eiendom får maksimal verdi ut av sine rammeavtaler
- Bygge og styrke relasjonene til leverandører
- Lede arbeidet med videreutvikling av systemer og prosesser for kontraktsforvaltning
- Være med å sette standarden for kvalitet, rapportering og oppfølging i et fremtidsrettet arbeidsmiljø
Du blir del av avdeling Fag og økonomi i den nyetablerte enheten Teknologi og Eiendomsdrift (TED), et dynamisk tjenestested der innovasjon og teknologisk utvikling står sentralt. Hos TED kombineres solid erfaring med faglig ekspertise for å sikre drift, vedlikehold og utvikling av kommunens bygg og eiendommer – både i dag og for fremtiden. Her brukes teknologi aktivt for å optimalisere drift, forbedre innemiljø og redusere ressursbruk, samtidig som vi tilrettelegger for morgendagens behov.
Avdelingen Fag og økonomi har ansvar for alt fra økonomi og kontraktsforvaltning til HMS/SHA, vedlikeholdsplanlegging og rapportering. Du får en nøkkelrolle i å koordinere aktiviteter knyttet til kontrakter og bidra til at vi når våre ambisiøse mål for omstilling og bærekraft.
Er du strukturert, engasjert og klar til å levere verdi gjennom profesjonell kontraktsforvaltning? Grip muligheten til å jobbe i en kommune som satser – her får du ikke bare utvikle deg selv, men også hele Bærum!
Søk nå og bli med på laget som bygger fremtidens eiendommer.
Kvalifikasjoner:
- Relevant utdanning på masternivå, for eksempel juss, økonomi, innkjøp/logistikk, ingeniør, m.m. Relevant erfaring kan kompensere for deler av utdanningskravet
- Relevant erfaring med kontraktsoppfølgning
- Grunnleggende kompetanse om offentlige anskaffelser
- God og relevant Excel-kompetanse
- God kompetanse i norsk, skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper:
- Du er resultatorientert og løsningsdyktig
- Du har evne til å arbeide selvstendig, analytisk og planmessig
- Være god til å samhandle og kommunisere med andre – både kolleger og eksterne samarbeidspartnere og leverandører
- Forstå virksomhetens strategier og prioriteringer, og bruker kunnskapen til å oppnå mål
- Utvikle omfattende og realistiske planer med både korte og lange tidshorisonter
- Du er lærevillig og har pågangsmot
Vi tilbyr:
- Varierte og selvstendige arbeidsoppgaver, med dyktige kolleger ved behov
- God opplæring og utviklingsmuligheter med bl.a. mulighet for kompetanseutviklingsstipend
- Et godt arbeidsmiljø og samarbeid med kollegaer innen fagområdet
- Flunkende nye lokaler med kantine, kaffebar og trimrom, sentralt i Sandvika
- Fleksitid og mulighet for noe arbeid på fleksibelt arbeidssted (f.eks. hjemmekontor)
- Offentlig tjenestepensjon
Bærum kommune ønsker å være en tillitsbasert organisasjon. Dette innebærer at våre ansatte skal fremheve og dra nytte av kollegaenes kompetanse, og motivasjon til å gjøre en god jobb og ta egne beslutninger. Gjennom utvikling, læring og jobbautonomi, skal vi finne løsninger tett på innbyggernes behov.
Som kontraktsforvalter vil du få mulighet for å utvikle deg selv på flere områder, inkl. innen eget fagområde.
Företag
Bærum kommuneAnsökningstiden
28.09.2025Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
1338, SANDVIKA
BÆRUM
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
6377193Se här för andra jobb från Bærum kommune