• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    10.08.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6292721
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
Ledig stilling

Bergen kommune

Fagleder

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vurderingskontor for voksne og eldre har ansvar for å behandle søknader og fatte vedtak om pleie og omsorgstjenester for voksne og eldre i Bergen kommune.

Enheten søker fagleder i 100 prosent stilling som evner å strukturere arbeidsoppgavene, inspirere og motivere medarbeidere til å jobbe sammen mot et felles mål. Vi ønsker en initiativrik og utviklings orientert person med høy gjennomførings kompetanse. En fagleder som kan samarbeide og jobbe tett med overordnede strategier og mål. Du må være trygg i rollen, og evne å veilede, utvikle dyktige medarbeidere, samt være med på å skape en kultur med fokus på et godt arbeidsmiljø, og ha en høy etisk bevissthet.
Hos oss vil du jobbe i et engasjert fagmiljø bestående av sykepleiere, ergoterapeuter, jurister og merkantil personell.  Vi har ca. 57 årsverk og vi er lokalisert i Krokatjønnveien 15C i Fyllingsdalen.
Vurderingskontor for voksne og eldre er en enhet som ligger under Etat for helsetjenester  og er en viktig bidragsyter i tillit- og faglighets reformen i Bergen kommune.
Vi ønsker at våre ansatte skal bidra til god samhandling både internt og eksternt. Som ansatt i vår enhet har du mulighet til å bidra til utvikling av nye, innovative og kunnskapsbaserte arbeidsmetoder. Vi ønsker å skape en aktiv arbeidsplass med myndiggjorte medarbeidere, som får brukt sin kompetanse slik at kommunen når de mål som settes.

Kvalifikasjoner:

  • Autorisasjon som sykepleier
  • Ønskelig med videreutdanning innenfor helsefag
  • Erfaring innen saksbehandling
  • god kjennskap til Profil og BK360
  • Gode formidlingsevner 
  • Ønskelig med erfaring fra kvalitetsarbeid og samhandling med andre etater
  • Ønskelig med erfaring med samhandling på et overordnet nivå



Personlige egenskaper:

  • Personlige egenskaper vektlegges høyt
  • Du har stor evne til selvstendig arbeid
  • Du er positiv og endrings villig
  • Du er interessert i kvalitetsarbeid og tjenesteutvikling
  • Du har gode formidlingsevner – skriftlig og muntlig
  • Du har gode samarbeidsevner og er flink til å motivere andre
  • Du har ønske om å utvikle systematiske og effektive arbeidsmetoder
  • Du jobber systematisk under stort arbeidspress
  • Du skaffer deg god oversikt over fag- og faglige utfordringer
  • Gode kommunikasjonsevner og god evne til kontakt med mennesker
  • Kunne arbeide selvstendig og målrettet
  • Være fleksibel og like varierte utfordringer
  • Du må kunne stå i en travel arbeidshverdag

Vi tilbyr:

  • Lønn etter gjeldende tariffavtale
  • Høyt faglig nivå
  • Fantastiske kollegaer
  • Faglig og personlig utvikling
  • Gunstig pensjonsordning og ulykkes - og gruppelivsforsikring
  • Vi er en arbeidsplass som er en inkluderende arbeidslivs bedrift
  • Bergen kommune – en engasjert og profesjonell arbeidsgiver
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    10.08.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6292721
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune