Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Helse Sør-øst RHF

Helsesekretær/Sekretær

Offentlig forvaltning

Kontortjenesten i Avdeling for sengeposter er en nyopprettet seksjon på Radiumhospitalet, og skal drifte ekspedisjonene på sengepostene ved Radiumhospitalet. Vi utlyser en 100 % fast stilling og en 50 % fast stilling som helsesekretær/sekretær med oppstart 02.12.2024.

Radiumhospitalet har nylig flyttet til nytt bygg, med nye sengeposter og økning av pasienter og ansatte. Radiumhospitalet videreutvikles som et spesialisert kreftsykehus med nytt klinikk- og protonbygg. Det nye Radiumhospitalet er etablert med 6 sengeposter i 4, 5, og 6.etasje i L2 bygget. Det er 2 sengeposter pr etasje med felles ekspedisjon som bemannes av helsesekretærer/sekretærer.

Klinikkbygget inneholder mange aktiviteter som poliklinikk og sengeposter, og koordinering mellom avdelingene er en viktig del av arbeidshverdagen. 

Stillingen har spennende og varierte arbeidsdager med interessante arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter for den rette. Vi ønsker ansatte som bidrar med høy kvalitet og som er stolte av og engasjerte i jobben. Vi skal bidra til at pasientene får et godt møte med sykehuset og sikre god pasientflyt i avdelingen. Avdelingen behandler pasienter med ulike kreftformer og helsesekretær/sekretær har en sentral plass og er en viktig samarbeidspartner for annet helsepersonell.

Oslo universitetssykehus er en arbeidsplass med stort mangfold. Det mener vi er helt avgjørende for å løse de oppgavene som kreves av oss. Vi ønsker derfor at dette mangfoldet skal gjenspeiles blant søkerne til våre stillinger og oppfordrer alle til å søke uavhengig av hvem du er og hvilken bakgrunn du har.

Kvalifikasjoner:

  • Norsk autorisasjon som helsesekretær, eller medisinsk sekretær, evt sekretær.
  • Meget god norsk skriftlig og muntlig formidlingsevne.
  • Relevant arbeidserfaring.
  • Kompetanse på elektronisk pasientjournal - Dips Arena og andre kliniske IKT systemer.

Send søknad via webcruiter og last opp vitnemål/attester sammen med søknaden.

Personlige egenskaper:

Hos oss er det viktig at du:

  • Har god formidlings- og kommunikasjonsevne.
  • Er serviceinnstilt.
  • Er selvstendig og engasjert.
  • Har evnen til å samarbeide på tvers av ulike fagmiljøer.
  • Ønsker å bidra til et godt arbeidsmiljø.

Vi tilbyr:

  • En arbeidsplass preget av tillit, åpenhet og respekt.
  • En trygg arbeidsplass med god kollegastøtte.
  • Som nyansatt i OUS blir du en del av et nyansattprogram.
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling.
  • Du blir en del av et viktig samfunnsoppdrag.
  • Gode forsikrings- og pensjonsvilkår samt mulighet for diverse rabatter og leie av firmahytter.