• Företag
    Færder kommune
  • Ansökningstiden
    05.06.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    3121, NØTTERØY
    FÆRDER
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6201408
  • Se här för andra jobb från Færder kommune
Ledigt jobb

Færder kommune

Innkjøpsrådgiver

Offentlig forvaltning

Færder kommune søker en dyktig innkjøpsrådgiver innen innkjøp/offentlige anskaffelser i 100% stilling. Til stillingen ønsker vi en medarbeider med god innkjøpsfaglig bakgrunn, som kan jobbe tverrsektorielt og som har evne til å jobbe med gevinstrealisering i hele organisasjonen.  Det er to innkjøpsrådgivere i Færder kommune. Stillingen er organisert i kommunalområdet organisasjon, styring og utvikling, men vil jobbe på tvers av virksomhetsområdene i kommunen.  

 

Arbeidsoppgaver:

  • Planlegge og gjennomføre tilbuds- og anbuds konkurranser, og inngå avtaler innenfor et vidt spekter av varer og tjenester
  • Veiledning og rådgivning i forbindelse med anskaffelsesregelverket (Lov om offentlige anskaffelser med forskrift)
  • Kontraktsforhandlinger 
  • Kontraktsoppfølging 
  • Etablering av rammeavtaler 
  • Oppfølging av digitaliseringsprosjekt innen anskaffelser 
  • Avtaleadministrasjon 
  • Formidling og gjennomføring av interne kurs innenfor anskaffelsesområdet 
  • Delta i utforming og oppfølging av innkjøpsstrategi for Færder kommune 

Stillingen vil kunne tillegges andre arbeidsoppgaver etter behov og kvalifikasjoner. 

 

Du har: 

  • Relevant høyere utdanning fra høyskole/universitet. Fortrinnsvis innenfor fagområdene økonomi/forvaltning/jus 
  • God kunnskap om regelverket for offentlige anskaffelser 
  • Praktisk erfaring med offentlige anskaffelser 
  • Det er ønskelig med kjennskap til bruk av konkurransegjennomføringsverktøy 
  • Erfaring med komplisert og omfattende saksbehandling 
  • Svært god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne 
  • Meget gode kommunikasjons- og samarbeidsevner og er serviceinnstilt, løsningsorientert og positiv 
  • Bør ha erfaring med gjennomføring av anskaffelser i større virksomheter, samt erfaring med kontraktarbeid og forhandlinger 
  • Evne til å jobbe tverrfaglig og har kompetanse til å tenke helhetlig for kommunen  

 

Personlige egenskaper:

  • Du er nøyaktig/strukturert og opptrer profesjonelt i møte med interne og eksterne aktører 
  • Du har meget god gjennomføringsevne 
  • Du kommuniserer tydelig og effektivt, skriftlig, så vel som muntlig 
  • Du liker å jobbe i team og ser verdien av å dele kompetanse 
  • Du er faglig trygg og kan lede arbeidsgruppe 
  • Du fremstår selvstendig, er uredd, nysgjerrig, og tar gjerne initiativ  
  • Du er serviceinnstilt og god på samhandling internt og eksternt   
  • Du har evne til å identifisere forbedringsområder og se mulige løsninger 

 

Færder kommune tilbyr: 

  • En sentral stilling med utfordrende og spennende oppgaver 
  • En levende og aktiv kommune med hyggelig arbeidsmiljø 
  • Personlig og faglig utvikling 
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger  
  • Lønn etter avtale 
 

  • Företag
    Færder kommune
  • Ansökningstiden
    05.06.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    3121, NØTTERØY
    FÆRDER
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6201408
  • Se här för andra jobb från Færder kommune