Ledigt jobb

Hemsedal Kommune

Kjøkkensjef/teamleder Hemsedal Bygdaheim

Offentlig forvaltning

Vi søker kjøkkensjef i 100% stilling til vårt sykehjem.

Vi søker etter en kjøkkensjef/teamleder som vil ta ansvar for kjøkkenet ved Bygdaheimen som leverer sunn og god mat til våre beboere. Kjøkkenet skal være en viktig og synlig del av beboernes tjenestetilbud. Hemsedal kommune er en organisasjon i utvikling og stillingen stiller krav til utviklingsarbeid og endringsvillighet

Arbeidsoppgaver

  • Du skal sørge for at kjøkkenet drives i henhold til kommunens og virksomhetens verdier og mål.
  • Du har driftsansvar, ansvar personaloppfølging og innkjøpsansvar.
  • Du har ansvar for å følge opp kvalitets- og internkontrollrutiner i egen avdeling.
  • Du har det overordnede ansvar for IK-mat, varebestilling og oppfølging av leverandører.
  • Du skal delta i utforming og gjennomføring av arrangementer for beboerne i virksomhetene der det serveres mat.
  • Du vil som kjøkkensjef rapportere til virksomhetsleder for heldøgnsomsorg.

Kvalifikasjoner

  • Du har fagbrev som institusjonskokk.
  • Du har kjennskap til kjøkkendrift ved sykehjem og gjerne ledererfaring.
  • Du er serviceinnstilt og gjør "det lille ekstra" for våre beboere.
  • Du har gode IKT- kunnskaper.
  • Du har resultater fra endrings- og omstillingsarbeid.
  • Du har kjennskap til relevant lovverk og nasjonale anbefalinger.
  • Du har kompetanse innen økonomi- og ressursstyring.
  • Du har gode norskkunnskaper både muntlig og skriftlig.

Personlige egenskaper

  • Du må like å arbeide sammen med ulike mennesker, og ha evne til å lede og til å få ting til gjennom andre.
  • Du har gode evner til å planlegge arbeidet, er nøyaktig, strukturert og praktisk.
  • Du er engasjert, fremoverlent og kreativ.
  • Du er opptatt av å skape resultater og av å nå de målene vi har satt oss.
  • Du er opptatt av den enkeltes behov og valgfrihet.
  • Du tar initiativ og ser etter de beste mulighetene for vårt kjøkken.
  • Du er løsningsorientert.
  • Du har gode relasjonelle ferdigheter og må like å være sammen med folk.

Vi vil legge stor vekt på personlige egenskaper.

Krav til helse- og vandelsdokumentasjon 
Ved enkelte stillinger innen Helse og omsorg er det krav om politiattest og egenerklæring om Tuberkulose og MRSA jf. Helse- og omsorgstjenesteloven. Du kan også bli pålagt å ta tuberkulose/MRSA prøve hvis du har vært utsatt for smitterisiko. 

Krav til kompetansedokumentasjon 
Det er krav om dokumentasjon og vitnemål fra tidligere arbeidserfaring og utdanning for riktig innplassering i stillingskode, og fastsetting av lønn. Lønnsansiennitet blir satt til 0 år inntil dokumentasjon er levert og vurdert. 

Vitnemål og attester skal lastes opp som en del av den elektroniske søknaden. Referanser vil bli innhentet.  

Kontaktperson
Henrik J Thorset, Virksomhetsleder helse og omsorg, 97498919, henrik.thorset@hemsedal.kommune.no