Ledig stilling

Haugesund kommune

Konsulent

Offentlig forvaltning

Vi søker konsulent i 100% stilling i lønnsavdelingen.
Lønnsavdelingen er organisert i økonomienheten, og har ansvar for registrering av lønnsmateriell, samt forestå utbetaling av lønn til kommunens ansatte.
Vi bistår også ansatte og enheter i forhold til lønnsrelaterte spørsmål og oppgaver. I tillegg har vi ansvar for å kreve og kontrollere refusjoner fra NAV. Økonomienheten består av 27 ansatte og holder til sentralt i Haugesund. Organisasjonen er i kontinuerlig endring og det kan bli aktuelt med andre arbeidsoppgaver innenfor økonomienheten. 

Kvalifikasjoner:

Ønskelig med høyskoleutdanning innen økonomi og administrasjon. Annen relevant utdanning og praksis kan også komme i betraktning.
Kjennskap til lov- og avtaleverk innenfor fagområdet
Trygg på ikt som arbeidsverktøy
Erfaring fra lønnsarbeid og kjennskap til økonomi- og HR system, fortrinnsvis Visma

Personlige egenskaper:

God tallforståelse
Selvstendig, systematisk, fleksibel og løsningsorientert
Nøyaktig, pålitelig og omgjengelig
Norsk er arbeidsspråk i Haugesund kommune. Du snakker, leser og skriver så godt norsk at du både kan samarbeide med andre og utføre arbeidsoppgavene dine selvstendig

Vi tilbyr:

Interessante og varierte arbeidsoppgaver
Faglig og personlig utvikling innenfor et område i kontinuerlig utvikling
Fleksitidsordning
Lønn etter tariff. Kommunale ansettelsesvilkår
Godt arbeidsmiljø med hyggelige medarbeidere
Pensjonsordning gjennom Haugesund kommunale pensjonskasse