• Företag
    Nittedal kommune
  • Ansökningstiden
    01.04.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1482, NITTEDAL
    NITTEDAL
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6114195
  • Se här för andra jobb från Nittedal kommune
  • Uppdaterad 31.03.2025
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Nittedal kommune

Prosjektleder digitalisering og tjenesteutvikling

Offentlig forvaltning

Nittedal kommune søker en engasjert og selvstendig prosjektleder som evner å se «hele bildet» og til å digitalisere og bidra til tjenesteutvikling. Kommunens står i en spennende omstillingsprosess, hvor vi har fokus på å løse kommunens oppdrag på en smartere og mer effektiv måte gjennom blant annet ny teknologi. Prosjektveiviseren, prosjektportalen og KS sitt veikart for tjenesteinnovasjon ligger til grunn for vår prosjekt- og porteføljestyring.

Avdeling Innovasjon og digitalisering består av tre årsverk. Avdelingen er en del av enhet HR, digitalisering og organisasjonsutvikling i sektor fellestjenester. Avdelingen  samhandler veldig tett med kommunalområdenes digitaliseringsrådgivere og kommunens IT-drift avdeling. Stillingen rapporterer til avdelingsleder for innovasjon og digitalisering, som starter hos oss i mai 2025.

Personlige egenskaper:

Vi ser etter deg som har/er...

  • Evne til å se helheten og drive strategiske prosesser.
  • God teknisk forståelse og interesse for IT-løsninger, men ikke nødvendigvis formell IT-utdannelse.
  • Struktur, er systematisk og med høy gjennomføringsevne.
  • Dyktig på å skape engasjement og motivasjon i team og prosjekter.
  • Relevant utdannelse på bachelor eller master- nivå. Dokumenterbar erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse.
  • Meget god formidlingsevne på norsk, både skriftlig og muntlig.
  • Inngående erfaring fra prosjektledelse.

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr:

  • En spennende og viktig rolle i en fremoverlent kommune.
  • Store muligheter for faglig og personlig utvikling.
  • Gode arbeidsbetingelser og fleksibilitet.
 

  • Företag
    Nittedal kommune
  • Ansökningstiden
    01.04.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1482, NITTEDAL
    NITTEDAL
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6114195
  • Se här för andra jobb från Nittedal kommune
  • Uppdaterad 31.03.2025