• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    08.12.2024
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4313, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5967368
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Ledig stilling

Sandnes kommune

        Sykepleier 

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

SYKEPLEIER TIL ELDREOMSORGEN - vi søker deg som er faglig dyktig og har interesse for fagfeltet, er positiv og liker nye utfordringer – deg ønsker vi med på laget vårt!  
Rundeskogen bo- og aktivitetssenter er et nytt og flott sykehjem på Lura, og er en del av Enhet for sykehjem, Sandnes kommune. Rundeskogen består av tre døgnavdelinger som yter tjenester til eldre med et sammensatt hjelpebehov. Vi har to avdelinger for personer med kognitiv svikt og en avdeling for somatisk syke, hvorav ti plasser er korttidsplasser.
Vi ønsker å gi beboerne en helhetlig pleie og en så god hverdag som mulig. Kan du bidra til dette er du velkommen som søker.
Vi har for tiden ledig 1 stilling 80 % i 3 etg. - langtidsavdeling for personer med kognitiv svikt. Turnusen er todelt med kombinert dag- og kveldsarbeid, og arbeid hver 3. helg. Er du vernepleier er du og velkommen som søker .
Rundeskogen Boas ligger like ved motorveien, det er gode bussforbindelser hit . Vi har gratis uteparkering for ansatte.

Kvalifikasjoner:

  • Sykepleier/vernepleier med norsk autorisasjon
  • Relevant erfaring innen demensomsorg er ønskelig, men ikke et krav
  • Krav om norskferdigheter på minimum nivå B2 både muntlig og skriftlig
  • Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse
    I denne stillingen kreves det at du leverer egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse

Personlige egenskaper:

Vi ønsker deg som er:

  • Faglig engasjert, har god kunnskap om demens
  • Trives med utfordringer og sammensatte sykdomsbilder
  • Har pasienten i fokus og arbeider for aktiv brukermedvirkning
  • Opptrer profesjonelt, støttende og tålmodig overfor personer med kognitiv svikt
  • Ansvarsbevisst, selvstendig og evner å ta kunnskapsbaserte faglige avgjørelser
  • Har god evne til å planlegge og delegere
  • Er løsningsorientert og har gode samarbeidsevner
  • Bidrar positivt inn i arbeidsmiljøet vårt
  • Personlig egenhet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Hjem-jobb-hjem avtale
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Stillingsstørrelse etter ønske
  • Trivelig arbeidsmiljø
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    08.12.2024
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4313, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5967368
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune