• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    02.12.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5930307
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 19.11.2024
Ledig stilling

Bergen kommune

Vi søker en dyktig og engasjert sykepleier som ønsker faglig utvikling. 

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi søker etter en engasjert og dyktig sykepleier som ønsker å være en del av vårt kompetente og tverrfaglige team.
Løvåsen sykehjem er et langtidshjem med 128 plasser. På sykehjemmet møter du et trygt og positivt sykepleiermiljø med god struktur og godt samarbeid.
Hos oss får beboerne pleie og behandling av høy kvalitet. Vi jobber tverrfaglig og har leger hver ukedag. 
Pasientsikkerhetsprogrammet "I trygge hender" er godt implementert hos oss.  "Leve hele livet" og "Helt til det siste" har vi stort fokus på. Dette sikrer pasientene en bedre og mer verdifull hverdag og en verdig livsavslutning.

Vi søker nå en dyktig sykepleier som vil være en del av et kompetent og tverrfaglig team på somatisk avdeling.
Sykehjemmet har avdelinger for personer med demens, psykiske lidelser og somatiske avdelinger. Hos oss vil
 du få mulighet til å utvikle deg faglig i et trygt læringsmiljø med dyktige kolleger. 
Vi har egne servicemedarbeidere på dagtid som har ansvar for tilberedning av mat og god matomsorg. Dem avlaster helsepersonell og frigir tid til helsefagligeoppgaver. 

Løvåsen sykehjem ligger i Fyllingsdalen kun 10 minutter fra Bergen sentrum. Det er gode bussforbindelser og gratis parkering for ansatte. 

Søkere vurderes fortløpende.

Kvalifikasjoner:

  • Stillingen krever norsk autorisasjon som sykepleier, godkjent av NOKUT
  • Det vil være en fordel med relevant erfaring innen geriatri
  • Gyldig arbeids- og oppholdstillatelse
  • Fremmedspråklige søkere med utdanning utenfor Norden må dokumentere bestått B2 test i norsk
  • Personlig egnethet vil ble vektlagt, likeså fleksibilitet og evne til å arbeide selvstendig
  • Beherske de vanligste dataverktøy
  • Politiattest kreves

Personlige egenskaper:

  • Du deler og formidler kunnskap på en god og trygg måte
  • Du har gode samarbeidsevner, er ansvarsbevisst og arbeider med respekt for beboere, pårørende og kollegaer
  • Du er faglig dyktig og engasjert
  • Evner til å arbeide målrettet med arbeidsoppgaver
  • Du er fleksibel og strukturert 
  • Du inspirerer og bidrar til rause arbeidsteam

Vi tilbyr:

  • Støttende ledelse og dyktige kolleger
  • Fadderordning for nyansatte
  • Faglig personlig utvikling
  • Selvstendige og utfordrende arbeidsoppgaver i godt fagmiljø
  • Varierte og lærerike arbeidsdager
  • Internundervisning og etisk refleksjon
  • God pensjonsordning, ulykke- og gruppelivsforsikring
  • En arbeidsplass som er en inkluderende arbeidsliv(IA)-bedrift
  • Lønn ifølge tariff
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    02.12.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5930307
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 19.11.2024