Company
Bergen kommuneApplication deadline
26.10.2025Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
5008, BERGEN
BERGEN
Number of positions
1Career-kode
6421265Look here for other jobs from Bergen kommune
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Bergen kommune
Har du erfaring med kontraktsoppfølging, og vil bidra til god drift av Bergens parker og utemiljø?
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Har du hjerte for Bergen, og vil bidra til god drift av byens parker, byrom og friområder?
Bymiljøetaten har nå ledig et 1-års vikariat på Park- og utemiljøseksjonen.
Vi planlegger for god byutvikling, bygger offentlig infrastruktur og driver vedlikehold. Vi søker etter deg som er god på å skape samhandling med våre leverandører, og ønsker å gjøre en forskjell for innbyggerne i Bergen by.
Ønsket oppstart i stillingen er fra 1. januar 2026, med varighet ut året. Det er mulighet for forlengelse.
Hva går jobben ut på?
I denne stillingen vil du ha ansvar for planlegging, bestilling og oppfølging av drifts- og vedlikeholdsoppgaver i parker, utemiljø og naturområder som Bymiljøetaten forvalter. Stillingen innebærer kontrakts- og økonomioppfølging, inkludert oppfølging og kontroll av arbeid utført av driftsentreprenør. Du vil ivareta publikumskontakt og saksbehandling.
Hvem er vi?
Park- og utemiljøseksjonen er en del av Drift- og vedlikeholdsavdelingen som har 35 engasjerte medarbeidere. Avdelingen er ansvarlig for drift og vedlikehold av kommunale veier, parker, byrom og elektriske installasjoner i hele Bergen. Ansvarsområdet er sammensatt og faglig bredt. Vi har fokus på bruk, utvikling og forbedring av digitale system for effektiv oppfølging av driftskontrakter, og vi arbeider med å etablere nye arbeidsmetoder.
Kvalifikasjoner:
- Relevant høyere utdanning på minimum bachelornivå.
- Erfaring med prosjektgjennomføring, offentlige anskaffelser, kontraktsoppfølging og/eller offentlig forvaltning er en fordel
- Erfaring med kvalitetssikring, budsjettering, økonomioppfølging og kostnadskontroll er en fordel
- Kjennskap til NS8406 og NS3420 kontraktstandarder er ønskelig
- God digital kompetanse
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
- Førerkort kl. B
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Personlige egenskaper:
- Du kommuniserer og samarbeider godt på tvers av fag og interesser
- Du trives med å arbeide i team
- Du er selvgående og fleksibel
- Du er løsningsorientert og besluttsom
- Du har interesse for forbedringsarbeid
- Du er god til å strukturere og prioritere arbeidsoppgaver i en travel hverdag
Vi tilbyr:
- Mulighet til å bidra til god byutvikling!
- Et tverrfaglig og spennende arbeidsmiljø
- Mulighet for god faglig utvikling
- Fine lokaler sentralt på Nygård
- Gode pensjons- og forsikringsavtaler
- Fleksibel arbeidstid
- Lønn etter avtale
Company
Bergen kommuneApplication deadline
26.10.2025Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
5008, BERGEN
BERGEN
Number of positions
1Career-kode
6421265Look here for other jobs from Bergen kommune